Posted on

Погляд на тендери з різних ракурсів

Що таке тендер — сьогодні пояснювати, напевно, нікому не треба. Менеджер фірми, оголошуючи тендер, керується цілком зрозумілим бажанням ознайомитися з пропозиціями на ринку, знайти оптимальне співвідношення ціна / якість для виконання свого замовлення або, в разі конкурсу на заміщення вакантної посади фірми — співробітника, здатного на професійне виконання роботи.

Нерідкі також випадки, коли тендер оголошується з метою отримання нових ідей, які можуть бути запропоновані претендентами. Дійсно, тут можна зібрати прекрасний урожай, адже кожен учасник конкурсу намагається продемонструвати найкращі сторони свого інтелекту і креативних здібностей. Стати учасником таких електронних аукціонів зараз дуже просто. Для цього достатньо просто пройти реєстрацію на акредитованому майданчику tender.uub.com.ua.

Особливості проведення тендерів

  1. Організатор конкурсу, оголошуючи тендер, сам чітко не визначившись, що і хто йому потрібен. Він як би «тестує» ситуацію, збирає ідеї. Приклад: створюється новий журнал. Засновник ще не зрозумів, що може дати йому видавнича справа, але все-таки вирішує його почати, по типу «щоб було». З таким же успіхом він міг би зайнятися будь-якою іншою справою, наприклад, розведенням кроликів. Засновник не знає, яка може бути концепція журналу, який повинен бути штат редакції, скільки платити співробітникам. Але він хоче, щоб журнал окупався за рахунок реклами, що цілком реально, тому що журнал буде хорошого поліграфічного виконання. І він оголошує конкурс на пошук посади головного редактора журналу. Приходять до нього редактори, журналісти, кожен пропонує своє бачення концепції, зразки своїх матеріалів. В результаті двомісячного тендера засновник вибирає журналіста, який зміг його переконати в доцільності своєї концепціі.Так і з’являється на світ нове видання.
  2. Організатор тендеру виступає в ролі замовника на виготовлення будь-якої продукції або надання послуги, керуючись принципом «краще це те, що дешевше». Таким чином, за роботу беруться початківці, а пропозиції професіоналів відхиляються через «високу вартість». Приклад: органи місцевого самоврядування зобов’язані проводити тендери на виконання робіт з благоустрою території муніципалітету, інформаційного забезпечення діяльності органів МСУ і т.д. Як результат втілення в життя принципу «краще те, що дешевше» — низька якість виконуваних робіт.
  3. Об’явитель тендера знає, що хоче: він хоче нових свіжих ідей для використання їх в подальшій своїй роботі. Це відверте «кидалово» для виконавців. Проблема захисту інтелектуальної власності при проведенні тендерів постійно піднімається в ЗМІ.
  4. Роботодавець переслідує цілком пристойну мету знайти оптимальне співвідношення ціна / якість для виконання свого замовлення або, в разі конкурсу на заміщення вакантної посади фірми — співробітника, здатного на професійне виконання роботи.

Таким чином, думайте самі, вирішуйте самі — брати участь в тендерах чи ні. Хоча, на сьогоднішній день, мабуть, є тільки одна альтернатива тендеру — знайомство або рекомендації. У цього варіанта теж є безліч негативних сторін, в тому числі, наймані співробітники, не цілком відповідають професійним вимогам, що шкодить якості роботи.

На сьогоднішній день тендерна система залишається найбільш досконалою, тим більше що зараз вона реалізаванна як ніколи добре. Детальніше про тендерні закупівлі України та багато іншого можна дізнатися на порталі https://tender.uub.com.ua/pro-prozorro/tenderni-zakupivli-ukrainy. Тут є багато різних матеріалів, які можуть детальніше познайомити вас з тендерами і дозволять самостійно взятися за цю справу. Так ви дуже скоро зможете знайти великого замовника і вивести свою компанію на абсолютно новий рівень.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *